16 okt: Hämta bilen

Idag ska jag hämta bilen i Sandviken. Allt har de fixat, till och med lackat huven. Det var en jäkla lång lista de rabblade upp för mig om vad de hade bytt ut. Men de kanske passar på när försäkringsbolaget betalar kalaset =)

Därefter ska jag och Jon till Cornelia för att ge henne presenten som hon skulle fått när hon fyllde men vi har inte kommit iväg på grund av att Jon varit sjuk och att bilen brann =/

Sen ska jag hjälpa Lill-Kenny med datorn som krånglar, så det blir full fart idag. Ska ta och luta mig tillbaka med en kopp whiskey när jag kommer hem.



I morse var det mysigt. Angelica fick gå tidigt i morse då de behövde en vikarie på Fritids och Jon kröp upp med mig i sängen. Då sa han att han ville mysa och prata, haha.

Så vi pratade och pratade om allt möjligt. Mamma & pappa, dagis, kompisar, maträtter, mormor & Anders, monster och en massa annat.

Efter en timmes prat och mys så sa han till sist "Jag älskar dig, pappa". Sen skulle det bli kuddkrig. =)

Sådana här stunder som man känner att man vill ha 10 barn, haha.





På tal om barn... kommer ihåg min fd:a sambos kusin som var runt 10-11 år och lekte i lekparken och stojjade runt. Nu är hon modell i Sthlm (!).

När jag jobbade i butiken i Sandviken så stod hon helt plötsligt framför mig och hälsade så vuxet och undrade om jag kände igen henne. Konstigt när man har föreställt henne som ett barn i huvudet eftersom man inte sett henne på massvis med år. Fan, va gammal man är. =D

Något som är roligt var att jag sa redan när hon var ung att hon skulle bli modell. Jag var bombsäker och så blev det också. Hon har de där linjerna i ansiktet som utmärker en modell.


Kari Berg



Angelica borde ägt en systemkamera. Hon tar bra bilder med sin mobilkamera, undra hur bra det skulle bli med en riktig kamera. Hon verkar ha känsla för att finna fina motiv i naturen.





Fick precis veta att vi fick det förband vi ville ha den 13 feb!

Nämligen ett ytterliggare bra teddyboy-rocknroll band - King Drapes, från Finland!

King Drapes hade visserligen spelningar vid det datumet men de har ställt in dem för vår skull =)





Värsta målet jag sett i ishockey någonsin och det görs av en nio-åring!!

Ja, svenska är nog lite svår att bemästra och förstå.

Det här hade jag kunnat förklarat för Regeringen för 20 år sedan utan dyra utredningar.

Trampolin Extreme



Ha det gott alla läsare.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja, visst är det mysigt när man får sån där oväntad kvalitetstid :)



"Sådana här stunder som man känner att man vill ha 10 barn, haha."

Haha! Å när han är bråkig då vill du inte ha ett enda till barn eller? ;)

2009-10-16 @ 12:21:13
URL: http://mjam.blogg.se/
Postat av: Dr Love



Sätt genast i gång och göra barn , mysproggare där

2009-10-16 @ 13:15:31
Postat av: Anna

SKÖN video med trampolinkillen!! Man vill ju genast sätta igång och träna på det där sättet när man ser den. Ser ju bara SÅ läckert ut =)

2009-10-16 @ 19:52:49
URL: http://vingo.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja JÄVLAR det är ju faen en blond Jocke! :D

2009-10-16 @ 22:29:23
URL: http://vingo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0