10 sep: BLACK KNIGHTS REUNION

Nu är det officiellt efter en del förhandlingar...

LOS RAGGOS fick äran att arrangera BLACK KNIGHTS reunion spelning!!

Spelningen äger rum 13 feb 2010 på Sporthallen i Kungsgården!

Förband är ej klart ännu.

Sprid ut det till alla! Man får inte missa Sveriges genom tiderna största och bästa rockabillyband's comeback!



-

Det här är stort! Megastort! Stolt över att vår klubb fick denna spelning då de har varit efterfrågade om en reunion spelning väldigt länge från alla olika håll... till och med från arrangörer utomlands. Vi har haft många spelningar med Black Knights förr och vi hade ett superbra samarbete. Det är en av anledningarna till att vi fått äran.

Vi räknar med minst 500 besökande. Men det blir nog mycket fler eftersom vi hade ca 450 besökare på vår spelning förra helgen. Tidigare spelningar med Black Knights hade vi besökare kommandes från grannländerna till och med. Blir nog så denna gång också.

UNDERBAAAART!!



Idag har det varit en bra dag, fastän man varit extremt trött. Ovanstående besked har gett energi så man har till och med varit in till soptippen med skräp och handlat en massa mat och attrialjer till Jons kalas på lördag.

Jag har inte kunnat sova på 3 dygn. De två första så var man ut med Balder ideligen då han har problem med magen. Nu har det gett sig och inatt var det min tur att få problem med magen.

När jag väl går upp på natten har jag svårt att somna om. Ligger och vänder mig i 20 minuter innan jag somnar så är man upp några gånger på natten så går timmarna fort.



Vi Dannbergare har visst en egen marsch :)
Dannberg Marsch av Stoaberg Musi

Vilken Facebook-profil är du?
Själv anar jag att jag är egoboostern.

Rehab - Bartender Song.
Tack Martin för tipset.



Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och be grannpojken Liam att gå hem för Jon ska sova. Jon har varit så tjurig idag. Bråkat på dagis med bästa kompisen o allt.

Angelica hann visst före hör jag. Jon fick ett vansinnesutbrott nu hörde jag, haha.

Då passar jag på att skriva ihop lite text till hemsidan istället då. Tänkte utöka med lite historia kring Los Raggos och hur man blir medlem m.m.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Anna

Klockrent med Facebookanvändares olika personligheter! Jag är nog någonstans emellan egobooster och spammare :D

2009-09-10 @ 20:20:09
URL: http://vingo.blogg.se/
Postat av: Anna L

Jag tror jag fick en hjärt attack där! fyfaaan va underbart att ni fixa en spelning med dom!! =)

2009-09-10 @ 20:33:53
URL: http://lundanna.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej! Vi var upp till er förra helgen och vilken fest! kanon klubb! Har länge längtar efter en reunion med black knight, så räkna med besök från oss den 13 feb!!

2009-09-12 @ 17:14:52
URL: http://mobergo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis till Black Knights!!!

Är ju nästan så jag funderar att kliva upp från bakom datorn :P

Erik

2009-09-14 @ 18:34:54
Postat av: kyd

Erik: Jajamen! Bara o dyka upp det tycker jag!

2009-09-14 @ 20:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0