22 april: Bilder på lägenheten

Det är inte riktigt klart ännu men här är några bilder ändå...



Köket blev inte med denna gång. Stod för mycket rammel där inne just nu. Toaletten glömde jag...

Sista bilden är från min skrubb. Där dricks det folköl och lyssnar på hög musik. Brorsan tyckte jag kunde ha en ångbastu härinne och bjuda in grannarna. Istället för bastuaggregat kunde jag porrsurfat någon timme innan. Sparar man på elräkningen.

Meduza-brytning: *kondens på väggarnaáááá*



Kiknar av skratt.

Ojdå.

Värt 10.000kr kanske?? =O

Sverige har en fin och väl utbildad journalistkår... inte!



Kattrackorna våra... Grimm som varit mest nojig kring denna flytt och låg och tryckte under sängen ett dygn, han har tuffat på sig ordentligt och är borta hela dagarna utomhus numera. De andra två katterna håller sig mest inne.

Det som är underligt är att Grimm kom hem igår på kvällen. Käkade knappt något och sov inget förrens han skulle ut igen och nu har han varit borta hela dagen igen. Undra om någon kärringjäkel börjat mata honom och har honom instängd om dagarna? *GRRR*



En svensk internetsida har funnit arabisk information på nätet om hur man går tillväga för att söka asyl i Sverige. 90% av alla "flyktingar" saknar personuppgifter. Men det verkar inte göra något. Sverige tar in "flyktingar" utan personuppgifter iaf, fastän de kanske är efterlysta massmördare eller pedofiler? Ja, läs mer här.
Skrämmande.

Något som irriterar mig skarpt är hur människor utnyttjar och drar pengar från samhället.
Det får bli ett slut!



Veckans bästa händelse!
Angelica fick besked om att hon klarade psykologitentan!



Helskotta va hon kämpat med denna tenta! Den var inte lätt precis. Men nu kan hon fokusera på examensarbetet och är snart förskollärare =)

Grattis gumman!



Vad händer i helgen?
I morrn ska jag, om det är fint väder, tvätta bilen och fixa lite på altanen. På kvällen har jag möte med klubben angående vår bil vi köpt in. Mötet ska vi hålla där den är placerad... på en verkstad i Valbo. Där ska vi passa på att grilla och umgås samtidigt som vi diskuterar allt vad vi ska fixa på bilen.

På lördag arrangerar jag en spelning i Gästrike tillsammans med Johnny. Mer info om det - ring eller smsa mig. 070-2052032.








Kommentarer
Postat av: tezzy

Katten e ju ute å nuppar! :D

2010-04-22 @ 20:23:16
URL: http://tezzysblog.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0