25 aug: Bilder från helgen

Var ett tag sedan nu... närmare bestämt 5 dagar sedan man skrev i bloggen.

Besökarantalet ökar varje vecka. Statistiken på blogg.se är ju sisådär. Räknade ut tidigare att jag hade ungefär 70-80 st s.k. unika besökare. Har nog några fler nu om man tittar på besökarflödet varje dag.

Så man kanske ska vara lite mer alert att hålla igång bloggen och inte låta det gå flera dagar mellan.

Börjar med bilder från helgen. Kräftkalas i Sandviken med spontancruising i Gävle på kvällen/natten/morgonen. Fantastiskt rolig helg! Det roliga har man att tacka sina älskade vänner för. Full fart från början till slut.


Sen kommer vi till avdelningen - Kramsjuka Kny ska också vara med på bild... mycket!



200 meter hann vi in i Gävle City, så blev vi stoppade av polisen... harkel o host... pga Christoffer som inte kan hålla fingrarna i styr utanför bilen =D
Men det ordnade sig till sist, utan böter... trots en helt vansinnig polisman.

Men det gjorde inget... vi blev så jävla imponerad av Christoffer när det var musiktävling under kräftaftonen. Hans lag vann förståss. Vissa låtar spelades endast i någon ton och Christoffer visste direkt vilken låt det var. Den ena låten efter den andra tog han. Men mest imponerad blev jag av att karln ropade ut - Bengt-Hennings! Hur i? Va i hela? Kan man sånt? Speciellt när det endast hann spelas någon sekund i början av låten. =O

Men mitt lag vann en gång i en frågetävling också. Vi vann ett stort paket pasta vardera, haha. Men jag gav bort mitt pastapaket till Christoffer då jag blev så imponerad av hans musiköra =)

Träffade en jävla massa medlemmar ute på stan. Klubben börjar bli stor.



Företagets hemsida börjar ordna till sig. =)
Men det ska till en del saker ytterliggare och ändras lite här och där.
Välkommen på ett besök.





Samtidigt som jag tycker om mitt liv jag har nu och mår riktigt bra... så har man ju haft det bra på många andra vis i livet.

När man var barn... alla lekar, semestrar, vänner, skolan, bus m.m.
När man var i tonåren... med alla fester, nya vänner, flickor, FBU, mopeder, A-traktor, raggarbilar o.s.v.
När man var i 20 års åldern... med än värre fester, egen företagare, Hiironen, väldigt många nya bekantskaper, Dalarna, Los Raggos, Embretsarna, lumpen, och åter igen flickor bland annat Angelica. =)

20 års-perioden var nog den mest händelserika. Hann ju till och med flera förhållanden som var långa. Man hade många hundar, en del hästar och andra djur. Lärde mig väldigt mycket om människor under den perioden. Speciellt när man träffade kunder på jobbet och hantera fruntimmer på fritiden, haha.

Det var många fester... så gott som varje helg. Tänk om man skulle minnas endast hälften av dem och allt roligt man haft. Ja... det har varit bekymmer också. Men det man inte lärde sig under tonåren fick man lära sig då... och så är det väl fortfarande?





Som många av er vet, gillar jag inte religioner. I min värld troligtvis det mest sjuka människan hittat på. En av de värsta religionerna är islam. Här är en hel lista om hur man ska vara som muslim.

Rösta på din favoritöl.

För första gången (och troligtvis sista gången) har jag funnit något gott om Lars Ohly. Han har sund smak av hundras och han har rätt i frågan om s.k. kamphundar.



Mycket bilder i denna blogg... här kommer några till på lilla sonen Silas.









Helgens "roliga" blir att traska runt på IKEA och höststäda förrådet *gråta*
Ska försöka förgylla det med en och annan folköl åtminstone... ja inte pÅ IKEA då förståss =D

Ha det gott gött fölk.



Kommentarer
Postat av: Anna

Asgarv Vad mycket hår du hade på bilden med hunden! Trodde ett tag att du hade peruk :D

2010-08-26 @ 00:04:15
URL: http://vingo.blogg.se/
Postat av: Angelica

Haha! Ja, tänk om det byggdes en pub i anslutning till varje IKEA-varuhus, då skulle alla män i världen jubla ;) .. Vi kvinnor också, då slapp vi höra ert gnäll och så visste vi vart vi hade er ;) Fast du brukar ju bli nöjd om du får äta köttbullar på restaurangen, mat och öl, det är bästa sättet att tygla en man på det ;)

2010-08-26 @ 06:15:17
URL: http://mjam.blogg.se/
Postat av: Embra

LOL åt kortet på mig, När är det tagit ?

2010-08-26 @ 06:59:20
Postat av: kyd

Embra: Jag vet faktiskt inte. Men det var nog i början av 2000-talet då Ingalls-frillan var populär. =)

2010-08-26 @ 13:03:14
Postat av: 2 meter galenskap

Såg nyss kortet på Johnny. Nu är du , Kenny Dannberg , skyldig mig ett par nya kalsonger och jeans! Haha, vilken fantastisk bild! =)



Nästa fotoserie : Frillor vi minns! =)



Mvh Uffe

2010-08-26 @ 15:25:26
Postat av: Erik

Det var en gång för länge länge sedan.......

Då Kenny och hans bekantskapskrets hadde hår

jag minns det än med en tår....

2010-08-27 @ 22:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0