6 aug: Hallelujah!!! It's FRIDAY!!!!!

Skulle egentligen blivit fem dagars grönsaksätande men Angelica ville absolut grilla ikväll istället för på lördag eller söndag då det troligtvis blir regn.

Så jag fick väl ge med mig då =)

Nu sitter man här med en efterlängtad folköl på min föräldralediga dag och ser fram mot att käka kött ikväll. Det är inte lika stort sug nu som de tre första dagarna utan kolhydrater och protein. Fan, man skakade ju och tänkte oavbrutet på riktig mat. Men igår och idag har hungern inte varit så stor och tankarna har varit på annat än mat. Så de tre första dagarna är värst. Men jag välkomnar denna helg ändå =)

Den utlovade bilden med mig och en skål bacon ska ni få. Ska steka upp tre paket bacon i morrn och glufsa i mig.



Rösta på ditt parti på Facebook


Valresultatet just nu.




Igår ringde Mastiff TV produktion upp mig. De hade fått tag på mitt nummer via Los Raggos hemsida och undrade om jag eller om jag visste någon raggare med familj som ville ställa upp i ett TV program som kallas Wife Swap.

Två familjer byter fruar med varandra. Självklart är det två helt olika familjer så raggar-frun skulle säkert kommit till en direktörsfamilj i Danderyd eller liknande och Danderyd-frun till raggarfamiljen.

Någon i min raggarkrets som är intresserad eller vet någon som kan passa, ring Julia på 0736-855883.



Samlade citat på sista tiden...

Jon (3 år) och jag sitter i motorbåten i Axmar och Jon har fått nog...
Jon: - Nä, nu skiter vi väl i det här då?

Johnny råkade ut för en dryg brud...
Johnny: - Då drog jag den Dannbergska finten och berättade om min tid på kollot. Då orkade hon inte med mig nå mer och jag fick vara i fred.

Johnny:
- Målar Kenny blå och trär på han en blöja.
- Gargamel jagar dig!




Johnny är med i tidningen.

Några bekanta på Rockweekend. Möller pratar med Törnberg (Angelicas fd:a).

I en annan del av Kil (den här videon kan man se om och om igen).

Mänskliga tjuvlarmet.



Så här sköj hade jag i helgen =)


Andra hade roligt de också...




Nu ska jag storstäda lägenheten. Får se om jag orkar mig på att putsa fönstren igen.
Därefter ska jag och Jon ner till stranden och plaska i Bergviken.


Kommentarer
Postat av: Wedde

Usch och fy, hoppas verkligen att den där omröstningen inte stämmer överens med resten av sveriges tycke.



En mandatperiod till med moderatjävlar så blir man väl uteliggare.

2010-08-06 @ 13:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0