11 dec: Tar sig en Cpt Morgan

Efter en skön dag, lutar jag mig tillbaka med en Cpt Morgan och njuter till musik. Senare blir det soffläge med chips och film.



Tidigare idag var vi till Bergvik för att träffa Tomten. Riktigt mysigt vid kolmilan med mycket folk, eldar, korvgrillning m.m.

Jon och Silas fick varsin godispåse av Tomten. Silas fick ge sin godispåse till Jon förståss =)



Två nya favoritlåtar med Raubtier.
Lebensgefahr
Himmelsfärdkommando





Självklart opponerade sig fruntimmersskaran som läste förra bloggen sig över att jag tyckte sonen var dryg och att jag inte skrev något positivt.

SJÄLVKLART finns det massa positivt. Det är ju min förstfödde son. Han är samtidigt jättego, charmig och härlig. Men jag behövde bara få ur mig alla negativiteter. =)

Tror inte jag kunnat fått en bättre son.
Förutom ovanstående har han humor, är smart, jättefin och gullig, snäll och go mot Silas, väldigt hjälpsam och det viktigaste förståss... att han är frisk =)



Sen har jag ju en till son som börjat visa sin härliga personlighet. Skrattar och ler ofta och det är även roligt att han är så olik Jon på så många vis. Har bland annat inte träffat på ett barn som är lika klåfingrig som Silas. Allt får han tag på! Roligast är miniräknaren och fjärrkontrollen med många roliga knappar.





Häftig sminkning.

Vilka jävla svin det finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0