17 feb: Bror kan teleportera sig

Inatt drömde jag att brorsan kunde teleportera sig och var med i något hemligt förbund med andra som också kunde teleportera sig till olika ställen i världen. I det förbundet var även min fd:a flickvän Jennifer medlem.

En av alla ställen de kunde teleportera sig till, var bland annat till min lägenhet (bodde i lägenhet i drömmen) utan att jag visste om det.

När jag vaknade trodde jag till en början att det var sant, haha.



I förrgår hände inte mycket. Slickade mina sår efter helgen. Träningsvärk som heter duga i benen.

Igår hade jag också ont men tog mig till AF på info-möte och handlade mat. Hände inte så mycket mer den dagen.

Idag kommer det inte heller hända så mycket. Ska aktivera Jon ett tag då han är hemma (åter igen) från dagis. Denna gång är det hosta och förkylning. Senast när han var hemma (i flera veckor) var iof inte pga sjukdom, utan att hålla honom borta från sjukdomar. Det gick magsjuka på dagis, troligtvis tack vare idiotiska föräldrar som ska ha spö för att de inte tänker längre än vad näsan räcker.

Till er föräldrar som ska ha spö så att ni slipper spö...

1: Håll barnet hemma minst tre dagar efter en magsjuka.
2: Skicka för i helvete inte ena "friska" syskonet till dagis när andra syskonet är hemma med magsjuka!
3: Besök inte de familjer som har magsjuka barn eller har visat tendenser till magsjuka.


Man behöver inte vara nobelpristagare för att fatta detta men ändå verkar det vara väldigt svårt för många föräldrar att förstå. För er som tycker dessa punkter är helt förnuftiga har nog svårt att fatta att detta verkligen händer... men det gör det!

Eller så förstår dessa föräldrar, som ska ha spö, detta också men lider av en imbecill egoism.



På tal om idioter så hade jag lovat att dra Lars Ohly i smutsen i en blogg och det kan ju passa bra nu.

Så här gör kommunister (i detta fall skitskallen Ohly) när de får slut på argument.

I ren kommunistisk anda jublar man inte över att man gjort en stor vinst. Än mer underligt är att "mannen av folket" kunde köpa sig en lägenhet för 3,5 miljoner i första början utan att skämmas.

”Jag har varit kommunist sedan jag gick med i Kommunistisk Ungdom 1978 och aldrig förknippat det med diktatur eller förtryck”.
Lars Ohly, Vänsterpartiet

"Kuba är ett fantastiskt exempel på hur man under mycket fattiga förhållanden kan uppnå folkligt deltagande och ekonomisk rättvisa."
Lars Ohly, Vänsterpartiet

"Jag skulle välja Castro före Blair om Castro ställde upp i ett allmänt val, men det problemet är att gör han ju inte."
Lars Ohly, Vänsterpartiet



Fick ett hjärta av Jon på Alla Hjärtans Dag. Han hade till och med skrivit sitt namn själv.
Endast 3 år gammal. Min älskade goa son!





Ah bang. Ah bang.

Endera kan man göra det på 5 minuter eller varför inte 90 minuter?

Fjopp

Bästa inslaget från Boston Tea Party.

Humor.



Nu har jag fått min pin. Den ska bäras med stolthet och vördnad.





Visste du att...

Vithajar dödar 10 människor/år. Kor dödar 100 människor/år.

Och... hjortar är det djur som dödar flest människor/år överhuvudtaget (måhända efter malariamyggan förståss), mestadels genom trafikolyckor.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Det där om magsjukan kunde jag inte skrivit bättre själv! Antingen handlar det om oansvar, okunskap eller ren jävla egoism! Allt är lika illa!

2010-02-17 @ 12:29:39
URL: http://mjam.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh, du har gett mig det bästa skrattet idag genom alla länkar! Den snöskottande mannen hade jag sett förut men det var störtskönt att se den igen!

2010-02-17 @ 16:49:43
URL: http://vingo.blogg.se/
Postat av: Anna

Hahahah! Ja så är det ju... också :D

2010-02-17 @ 19:44:59
URL: http://vingo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0