19 feb: Ramlat ner från taket

Inte så allvarligt som det låter men jag har ramlat ner från taket... flera gånger dessutom.

Skulle skotta av en del av garagetaket men kom bara till hälften då det blev så halt på plåttaket så jag for av hela tiden. Så jag ska försöka gå på taket igen i helgen då det har blivit lite mer snö så kanske man får bättre fäste.

Det var sådana enorma snöberg på marken så jag skadade mig inte (så mycket) när jag for av. Men en gång for jag ner på samma plats där jag redan farit ner och då knakade det till i ryggen hörde (och kände jag) men jag har inte ännu känt någon smärta gudskelov.



I dag fick jag ett sådant utbrott så jag fick öppna en öl för att lugna mig (bra ursäkt).

Folk tjafsar om småsaker som redan är bestämt och klart... och nu menar jag verkligen småsaker!





Bästa låten med Black Knights - Done by me. Så underbart skön så jag kan inte med ord förklara. Låttexten är bara JAG det också =)
Tyvärr finns den inte på YouTuban.

Den ska jag spela oavbrutet ikväll... men tar en paus då jag ska titta på ishockey. Sverige-Vitryssland.



För att ni som inte besökte vårt evenemang 13/2 ska få en liten uppfattning om vilket ös och partaj det var, så har jag snott en del bilder från Jesa.



Sagolikt.



Jon ska lägga precis sig och vi har besök av Mia som är förkyld och har då en lite underlig röst som man har när man är förkyld.

Angelica till Jon: - "Ska inte Mia också få en godnattkram?"
Jon: - "Nä, jag tror hon kanske är lite full."

HAHA! Hon fick ingen kram heller. Mia höll på att bryta ihop av skratt.





Take me to Las Vegas!





Till alla LR medlemmar. Boka upp 6/3 så länge! Preliminär-bokad hejdundrande medlemsfest på gång! Icke-medlemmar blir inbjudna efter kl 2100. Mer info kommer.





Fler bilder på Rowan Atkinson's dotter. Helt fantastiskt.

Ny dokumentär om Eddie Meduza är kommande. Tack Johnny för tipset.

Snigel-parkour?

Varför ska ni vara så vackra, ni kvinnor? Här har ni 100st samtidigt.

Den här sporten har jag aldrig sett förr. Men det såg jävligt roligt ut.



Gravida människor är:
* Egoistiska
* Lättretliga
* Svartsjuka
* Bestämda
* Lättrörda
* Och kör alltid med argumentet - "Jag är gravid."

Idag går min gravida kvinna i snickarbyxor. I like it.

Kommentarer
Postat av: jenny

Ja meduzadokumentären är givetvis beställd ;-)

2010-02-19 @ 19:59:44
URL: http://rockitbabyrockit.blogspot.com
Postat av: Anna

Ha ha!! Snigelstudien var ju bara för störtskön! =)



Jag skulle vilja vara en fotograf med DEN tiden att få just de där bilderna!!

2010-02-20 @ 00:58:43
URL: http://vingo.blogg.se/
Postat av: Angelica

Ja ja, men jag bär ju på ditt barn och står ut med all oro, alla krämpor och känslostormar då borde jag ha rätt till vissa saker också! Hmf! ;) Du är kanske lite avis för att jag blir lite i centrum nu?? Va? Va? Men jag är väl ändå inte lika svartsjuk nu som jag var när jag gick med Jon? :)

2010-02-20 @ 14:00:02
URL: http://mjam.blogg.se/
Postat av: Ida

Sorry!



http://wiki.answers.com/Q/Gemma_atkinson_father

2010-02-21 @ 02:07:51
Postat av: kyd

Ida: Ahh! Det förklarar saken!



Angelica: Du vet att allt kretsar kring mig.

2010-02-21 @ 11:28:15
Postat av: Emelie

Ja, folk var det verkligen. Inga siffror på hur många besökare det var?

2010-02-22 @ 18:18:29
URL: http://mobergo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0