25 jan: 8 öl och en halv grogg

Det drack jag på Johnnys fest i lördags. På söndagen mådde jag fruktansvärd dåligt. Världens baksmälla! Hur fan är det möjligt? Jag räknade till och med ölen för att jag skulle ta det lugnt. Men mådde skitdåligt iaf. Underligt.

Men jag hade roligt på festen! TNE spelade och öste på i vanlig stil och massa galna vänner omkring sig. =)

Ska lägga upp en bild i nästa blogg på en gåva jag fick av Johnny! Karln är inte klok på en fläck.

Bilder från festen blev det inte många av. Batteriet tog slut i kameran nästan på en gång.



Annars har allt varit som vanligt här hemma. Förutom att Angelicas mage har växt något ordentligt på bara en vecka. Nu har till och med naveln ändrat form och man ser verkligen att det är en bebismage =)

Längtar till juni för att se vilken filur som ligger där inne. Men nu på onsdag ska vi få första skymten då det är dags för ultraljud.

Jon: - Jag undrar en sak, pappa.
Jag: - Vad undrar du över?
Jon: - Mammas kropp.
Tror han menade att mamma såg annorlunda ut nu med bebis i magen o allt. Fick förklara lite kring att mamma blivit rundare och bredare. =)



Lille Jonsson har gått på pottan länge nu, men det har bara blivit pink. Han har tyckt det varit lite underligt att bajsa i pottan tror jag och har sagt nej varje gång man frågat.

Men i torsdags så sprang han runt i huset naken hela dagen. Helt plötsligt är det är tyst i 10 sekunder bara. Sen kommer han med ett stort flin och jublar att han bajsat i pottan. Han var så stolt så. Det blev mamma och pappa också. =)





Ytterliggare ett inlägg om dumma kunder på Flashback =)

Världens största solida guldtacka. 220kg.
Den är värd nästan 36 miljoner kronor i dagens guldpris.

TV-reportage om raggare 1962.

Roligt att vara populär, men inte av flugor kanske?

Jäklar va fin prinsens flickvän är då!



Visste ni att gruvarbetare i saltgruvor av någon anledning ej blir förkylda eller får hosta.

Kommentarer
Postat av: Johnny



knäpp ett före och efter kort när du använder min present !

2010-01-25 @ 13:06:11
Postat av: Anna

Ja det skulle jag gärna vilja också, men det kommer så plötsligt att man aldrig har tanke på det då. T ex kan det vara när jag pratar i telefonen - då är det någon som släpper grejer på golvet på övervåningen, går runt eller liknande. Eller så kommer det när man har lagt sig eller är upptagen med annat. Men kanske jag ska börja ha kameran i närheten så att man får testa att spela in =)

2010-01-26 @ 21:19:33
URL: http://vingo.blogg.se/
Postat av: Ida

Tänkte på att du pratat om att starta företag. Trillade över denna länken, det ser ju iaf seriöst ut.. Man vet ju aldrig men kanske värt att kolla upp mer! http://se.panlegis.com/index.php?option=com_content&task=view&id=34&Itemid=70

2010-01-28 @ 20:33:20
Postat av: kyd

Ida: Hört talas om detta. Mycket finurligt. Dock ska vi starta ett kommanditbolag.

2010-01-29 @ 14:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0