16 juni: Angelica på kryckor

Foglossningen har blivit så svår att hon numera får gå med kryckor. Ena benet hoppar ur på någe sätt och det har blivit värre. Men snart så ska väl bebisen vara ute och det blir bättre för henne.

Är inte långt kvar förrens man får natta en bebis.



Jon är otroligt sur och obstinat numera. Allt är fel. Det blir ett jäkla liv oavsett... till och med när han vinner i ett spel (??). Det ska inte ätas, inte duschas, inte lägga sig, inte gå ut... ingenting!

Angelica: - Jon? Jon?
Jon: - Nej, jag heter Dinosaurien Som Knuffas.

Angelica fick kalla honom för det, då var allt bra. Tidigare har han viljat blivit kallad Tokiga Hatten och Batman. =)



Om och om igen har jag tagit upp vänsterblockets dåraktiga politik i denna blogg. Varför gör jag det? Smutskastning? Nej, jag tar upp fakta och sätter min åsikt om detta och i min värld är deras politik helt ologisk och oförnuftig och jag kan inte låta bli att kommentera det.

Ännu mer otroligt är det att jag faktiskt har närma vänner som röstar på Vänsterpartiet som jag egentligen finner som förnuftiga och kloka människor. Dock är deras syn på hur samhället ska formas mindre klok.

Vänsterpartiet står så långt ifrån mina värderingar och jag kan argumentera mot varenda punkt de har att komma med. Det är något som är skrämmande tycker jag. Det borde väl finnas något som jag finner är förnuftigt i deras politik... men icke. Det är det som gör att jag tycker det är så främmande att detta parti överhuvudtaget lever kvar i denna nya fria värld.

Har hittat ytterliggare dåraktigheter från vänstern (de verkar aldrig ta slut)...

Ett exempel på Vänsterns idiotiska företagspolitik.

Ett exempel av vänsterblockets idiotiska skattepolitik.



Jag letar fortfarande lokal till vår verksamhet på NTI skolan men har inte hittat någon som är riktigt passande. Ska titta på några till men nu är det bråttom. Vi skulle helst flyttat in denna vecka. Men det är fan inte lätt att finna en lokal i centrala Gävle som ska kunnas hyras direkt, 250-500 kvm, handikappanpassad, kunna hyras på 6 månader, massa mindre rum, kontor, minst två större salar och utan behov av ombyggnationer. Det är det som gör det lite svårt att hitta något liknande så snabbt.



Nu kan man lägga till sin egna bakgrundsbild på www.google.se
Så här ser mitt Google ut nu.





5 sekunders film.

Småstadsliv i Lit.

Gay nannies.

Kött för tio år framöver.

1: Jag vill till Oktoberfest. 2: Jag vill ha en lederhosen. 3: Jag vill spela trumma som den här killen.
Jag har faktiskt kollat priser på flyg och hotell till Munchen i sep-okt, haha. Vill så gärna dit.



I helgen hoppas jag att bebisen kommer. Om inte så kommer vi sitta och vänta på att bebisen ska komma haha. Inte så mkt att göra faktiskt.

Städa lägenheten ska jag göra iaf. Herregud va fort det blir stökigt i denna lilla lägenhet! Helt chockad. En dag efter jag städat så ser det för jävligt ut. Fattar inte! Men av någon underlig anledning så tycker jag om att städa här... måste vara för att jag trivs så bra.



Min blogg kommer ändra utseende några gånger framöver tills jag finner en design som är passande. Trist att man inte kan kolla designen direkt utan man måste vänta någon dag tills den uppdateras. =/





Talking to ME!?

Kommentarer
Postat av: jenny

Det är därför jag har blogspot, så mycket enklare att hålla på med, och lättare att få snyggt utseende enkelt också.



Får hoppas bebis kommer snart så Angelica kan få pusta ut!

2010-06-16 @ 21:53:59
URL: http://rockitbabyrockit.blogspot.com
Postat av: Ida

Underbar video med pappan som nattar bebis. Tycker det är helt beundransvärt att spjälsängen håller?!?!



Hoppas er bebis kommer snart och att förlossningen går bra!!

2010-06-17 @ 03:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0