10 mars: Balder får somna in

Balder har fortfarande riktigt ont i ryggen och inte kan gå riktigt. Nu har han haft problem två gånger på en vecka. En gång här hemma och nu när han är hos bror. Nu har det varat i flera dagar dessutom.

Så problemen har verkligen ökat. Tidigare hade han ont i ryggen i max en dag. Sen gick det över och det kunde bli ett uppehåll på flera veckor.

Så nu har jag bestämt tid hos veterinären på fredag så han får somna in och slippa lidandet.

Jag kommer nog inte vara riktigt mig själv på hela helgen anar jag.



Nä orkar inte skriva någe mer just nu känner jag...

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vi får hitta på lite roliga saker under helgen, vi ska ju iallafall äta gott och mysa. Det kommer att kännas mindre tungt när det är över! Pussar å kramar på dig älskling!

2010-03-10 @ 15:37:17
URL: http://mjam.blogg.se/
Postat av: Embra



Ger Kny och balder en kram

2010-03-10 @ 15:48:18
Postat av: Helena

Jag känner med er, och med honom. Han fick ett underbart liv fullt av glädje och spring. Tänk på dom goda stunderna, det är dom som ger allting en mening.



Var stark till på fredag, sedan kan du släppa allt. Jag tycker så mycket om dig! Kram kära du.

2010-03-10 @ 18:34:58
Postat av: Anna

Vad tråkigt. Det är aldrig roligt att ta farväl av sina familjemedlemmar ...



Du får tänka på att det är för hans bästa. Inte bra när han lider hela tiden heller, även om det är en klen tröst att höra just nu



Klämmen!

2010-03-10 @ 21:44:02
URL: http://vingo.blogg.se/
Postat av: Anna L

Usch då =/ krama om

2010-03-11 @ 21:42:36
URL: http://lundanna.blogg.se/
Postat av: Nettan

Sänder dig en stor kram... Och en sista puss till Balder... gråter

2010-03-12 @ 07:14:32
URL: http://sessa69.blogg.se/
Postat av: Ida

Sådana beslut känns alltid tunga att fatta.



Men du är stark som tar rätt beslut och genomför det. De ska aldrig behöva lida för vår skull!



Kramar om

2010-03-12 @ 15:28:06
Postat av: Elena

Åh nej vad tråkigt! Lilla gubben.. sänder er varma tankar och kramar!

2010-03-12 @ 18:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0