26 maj: Frossa inatt igen

Hujjedamejj vilka nätter. Denna natt var inte lika hemsk som gårdagens men jag skakade och frös och kunde inte somna. Låg i badkaret nästan hela natten med migrän dessutom så jag trodde huvudet skulle gå av i två delar.

Har kommit på varför jag har feber och frossa. I måndags kände jag lite smärta i ryggen men det kan jag göra då och då så jag tänkte inte på det så mycket. Efter att jag skrev gårdagens blogg och reste mig från stolen kunde jag knappt resa på mig.

Ryggskott! Man tackar.

Idag är det lite bättre. Är lite öm och stel. Hoppas jag är bättre tills i morrn för då ska jag dona med Chevan i dagarna två.



No shit?

Imponerande hur naturen framställer liv. Här är en kyckling som blir till.

Besatt kille.

Botox freaks (vad är världen på väg?)

Ja så här är det.



Angelica frågar vad Jon vill äta till lunch.
Angelica: - Vill du ha fiskbullar?
Jon: - Ja... med grädde.

Jag går in och tittar till Jon om han somnat men det har han inte och han frågar vad jag ska göra och jag svarar att jag ska gå och lägga mig.
Jon, med barsk min: - Pappa, du sover hela hela tiden.
Jag: - Jasså, tycker du det?
Jon: - Ja. När det är ljust då ska du kliva upp på en gång!

 



Några bilder från cirkusen igår...



Jon var helt fascinerad och skrattade mycket. Mest åt hundarna och clownerna förståss. Jag tittade mer på Jon än på cirkusen. Men jag skulle aldrig aldrig betala dessa pengar för att själv gå på cirkus. Så bra var det inte. Sockervadd, popcorn och dricka var det hutlösa priser på dessutom.



Skriver mer efter helgen och har då förhoppningsvis tagit bilder på Chevan också.
Tills dess... ha det gött.



Getting married for the sex is like buying a Boeing 747 for the free peanuts.
Jeff Foxworthy

Kommentarer
Postat av: Angelica

Får du mer frossa och feber är det du som ringer till doktorn! Bums!!

2010-05-26 @ 12:27:28
URL: http://mjam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0