31 maj: Fullt ös i verkstaden

Vi fick ut bilen i helgen efter mycket problemlösning och idogt slitande. Självklart glömde jag bort att ta en bild på den när den blev klar men här är några bilder från hur den såg ut innan och under förvandlingen.



Det strulade sig med att vi ej fick tag i någon svets så det blev inte att laga någe rost och därmed ingen finare lack. Detta får vi fixa under vintern. Men nu rullar den iaf. Ja, det blev en del barnsjukdomar på jungfrufärden men det går att fixa lätt. Tändkablar brann, generatorn var dålig m.m.

Även en film är utlagd från verkstaden.

Nu kan man som medlem låna bilen. Redan nästa helg är bilen utlånad. Bokningssystem kommer upp på hemsidan så fort jag får tid att fixa till det. Tid är dock något jag får väldigt lite av framöver för nu börjar jag min anställning...



Mycket troligtvis i morgon redan. Min chef ringde nyss och undrade om jag kunde börja i morrn tisdag och självklart kunde jag det. Fick lite information om jobbet och att jag ska börja med att leta lokal till de 280st deltagarna jag ska ha. Till min hjälp skulle jag få en inredningsarkitekt som jag skulle arbeta tillsammans med.

Till dessa 280st deltagare behövs även några coacher ytterliggare så vi ska försöka få fram några duktiga sådana också.

Dessutom höjde han min lön. Han tyckte vi kom överens om för liten lön senast. Tackade oavbrutet. =)





Under lördagen kunde jag inte vara med att fixa med bilen då jag skulle besöka min mor och bror. Därefter for vi in till Sandviken cruising med Pontiacen.

Självklart var det regnväder. Det har det varit varje gång vi åkt ut med Pontiacen i år. Det var trots detta väldigt mycket bilar och folk.





Angelica till Jon: - Idag är det mors dag. Då ska man vara extra snäll mot mamma.
Jon: - Oj?



Den här söta ungen älskar lasagne.

Fredrik Strage (musikjournalist) har besökt Meduza-tribute spelningen på Sweden Rock.

Nytt klipp med Kenta och Johnny från Småstadsliv - Paranormal.

Men för guds skull.

Skulle det blivit ett sådant här engagemang här i Sverige också tror ni?

Va i hela friden? Golfbollar verkar inte kunna gå sönder?



My blog is worth $564.54.
How much is your blog worth?


Kommentarer
Postat av: Anna L

sv: ja, nu börjar livet =) jo, det brukar ju vara på en onsdag, men i år var det tydligen på en torsdag =)

2010-06-03 @ 09:13:55
URL: http://lundanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0