6 maj: Som att vrida på en kran

Helt plötsligt så händer det en massa samtidigt kring jobberbjudanden. Förra veckan var jag på anställningsintervju på utbildningsföretaget MiROi. Sen hittar jag en hel del jobb som är riktigt passande som jag sökt. Samtidigt hör min arbetsförmedlare av sig och delar med sig av tre lediga arbeten som ej annonserats offentligt. Nästa vecka ska jag på en till anställningsintervju som serviceledare på Euromaint Industry.

Som om inte detta vore nog så ska jag på en till s.k. anställningsintervju nästa vecka (även den kanske på tisdagen). Det är mer som information om vad arbetet handlar om eftersom ägaren till företaget känner mig väl sedan förr. Det är ett jobb som karriärcoach och innebär bland annat att coacha personer som varslats.

Så nog fasiken kommer det hända något inom snar framtid. =)




Nu har båda katt-pojkarna hittat sig ner till huset där vi bodde förut. Det är ett jävla åkande för att hämta dem jämt. Någon som har ett tips om hur man håller dem hemma?





Ellen testar en s.k. träningsstol.

Undra om man varit så här packad någon gång?

Herregud vilken jäkla reklam, haha!

Yes! Äntligen!



Sökte upp min blogg på google. Jäklar va hemsidor det finns som följer upp alla bloggar. Dessa hemsidor har också prenumenanter som följer ens blogg. Intressant att veta att ens blogg finns lite här och var.

Vissa blogginlägg jag gjort fanns med på typ liknande nummerupplysningsidor om olika orter jag skrivit om i min blogg och det fanns även en blogwikipedia där ämnen jag skrivit om fanns med som folk rankat.

Svårt att räkna fram exakt antal besökare jag har på min blogg när jag tittar på statistiken. Samma dag som jag skrivit blogg kan det vara 30-50 st unika besökare och i några dagar efter man skrivit bloggen kan det vara mellan 15-25 st unika besökare. Så om jag ska gissa så anar jag att jag har som allt ca 60-70 st unika besökare som följer denna blogg.

Roligt att ni finner den intressant.




Idag blir det fullt upp. Vette tusan hur jag ska orka då jag sovit extremt dåligt i två nätter nu. Ska besöka en jäkla massa butiker i stan idag. Vi samlar ihop våra ärenden till en och samma dag så vi slipper åka i onödan.

Efter att vi kommit hem ska jag gräva rabatt och fixa till på altanen som numera är målad och klar *puuh*. Hade även tänkt mig att skriva om mitt CV och söka ett jobb som jag inte hunnit sökt ännu.

På fredag blir det att tvätta och städa bilarna och på lördag ska jag besöka Håkan E för att gratulera honom och kanske hinna prata lite om våra företagsplaner.

Eventuellt att jag far in till Valbo på vägen hem för att titta till lokalen. Men någon cruising i Gävle blir det inte då jag har lovat att hålla mig hemma denna månad. Men jag tar nog Pontiacen på en tur till Sandviken ändå så jag får känna av lite jänkekänsla iaf. =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja nu vänder det för dig!! ÄNTLIGEN

2010-05-07 @ 10:02:27
URL: http://vingo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0