11 nov: Affisch



Affisch klar. Blev lite sen pga krånglande dator men ringde direkt till tryckeriet när jag fick affischen och de skulle trycka den tills i morrn fredag. Snabbt det. =)

Tryckeri: Bok & Tryck i Bollnäs och Söderhamn.
Design: Rebel Heart Design (Badass Lifestyle).
Mycken tack.

Vill ni ha några affischer för att sätta upp? Det är A3or i färg. Maila mig på [email protected] eller skriv ett meddelande till mig på Facebook så skickar jag några via post.



Haft en avkopplande kväll hos Jocke i Bollnäs igår. Sov över där och åkte hem idag. Jäklar va jag sov gott. Eget rum... inga katter, ungar och fruntimmer som lever om på morgonen. Sov till 11:30. Det behövdes =)



Helgen blir lugn. Ska baka lussekatter med familjen och bara slappa. Behöver samla energi tills turnén.

Några nya bilder på Silas. En härlig video på när Silas skrattar längre ner i denna blogg =)



Silas sover underligt. 10-20 minuter max i omgångar på dagen men sover riktigt bra på natten. Vaknar 1-2 ggr för lite mat endast. Men idag har han för första gången sovit 1,5 timme ena gången och 1 timme en annan gång. Får se om han sussar något i natt nudå =O

Har skaffat en gunga åt honom som han bara älskar att sitta i. Det och att bada i badkaret med pappa är nog det bästa som finns det.

Man märker redan efter 4 mån att Silas är annorlunda än Jon. Silas skrattar åt plötsliga ljud, är tuffare med allt egentligen än vad Jon var/är, vände sig tidigare på mage och har börjat med antydningar om att krypa dessutom. Silas gillar inte mat jättemycket... men det gjorde Jon. Jon sov mer på dagarna och Silas behöver mycket mer närhet. Underligt att de är så olika fastän de är bröder?



Avslutar med några länkar...

Silas skrattar!

Fyra skrattande bebisar =D

Skön katt =)

Nu är Babbens cykel rikskänd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0