20 nov: SATOR klara för spelning

Fick nyss besked från SATOR att vi arrangerar dem på Estraden 16 april. Förband blir New Generation Superstars (UK).



Här springer man på anställningsintervjuer och har nyligen blivit erbjuden två tjänster ytterliggare om de får avtalen skrivna med kunderna. Detta med som platschef i Gävle och eventuellt för ett projekt i Söderhamn.

MEN... ja, vad ska man göra?

Har så djävulskt med konserter att fixa, som jag skrivit om i de senaste bloggarna. Har ju funderingar... eller jag måste starta ett företag för att kunna hinna med. Detta blir ju dock inte förrens vid våren i sådana fall. Då ser jag också om man kan ta ut en lön på det. Så det är ju inte helt säkert. Lika bra att ta det första jobb man får för säkerhetsskull.


 

 



Jag till Jon: - Varför fick du ett utbrott nu för då?
Jon, skitförbannad: - MEN PAPPA! Du öppnade dörren där jag stod så jag blev PLATT!


Jon öser in godis i munnen...
- "Jag har nästan ont i magen, men det går bra..." och fortsätter äta.



Det finns då Facebook-spamare som visst tror att Facebook är helt deras egna bulletin och inte har någon etikett eller respekt överhuvudtaget till de som får utstå bombningen av vad-gör-du-just-nu-meddelanden.

300 inlägg i minuten!? Orka? Gud va skönt att Facebook har en dölja-funktion.


 


En Triumph vore inte illa det inte...





SMS från Ante:
Jag fick ett samtal från en välgörenhetsorganisation om att skänka kläder till svältande i Afrika. Jag bad dom dra åt helvete! För om mina kläder passar, svälter dom fan inte!



Fick ett svar angående den där leksaken som Silas grät åt. En vän, Mona trodde det berodde på att leksaken lät som någon grät och därmed gråter Silas. Låter ju troligt när man tänker efter. Så där fick man svaret på varför leksaken är så opopulär bland bebisar. Ett minus till Goboken som inte testar sina leksaker ordentligt.

 




Forskat lite på internet om ska-musik som tilltalar mig mycket i och med den sköna takten. Ska och oi är ursprungna från reggea, rocksteady, dancehall, mento och calypso som är väldigt närbesläktade med varandra. Man måste nog vara musikproffs för att höra skillnaden på musikstilarna.

Jäklar va många olika stilar man gillar. Men rockabillyn, countryn och 70-tals rocken ligger absolut närmast hjärtat. Så är det bara. =)


Skön Ska-musik med Prince Buster - Madness

Lika skön skank dancing på det!

En till... en kort en.


 


<<Fler härliga länkar>>

Så här går det när man ska jaga mopedister.

Älskar sådana här sköna original. Livar upp vårt stela samhälle =)

Makalös konst med blyertspennor.

Det här skulle ta mig en hel livstid att lösa. Snubben fixar det på 6,77 sekunder!

Angelica skrev om kärlek, och jag kan bara hålla med.



Avslutar med info om den kommande turnén med James Intveld:

 


Kommentarer
Postat av: Håkan

Du är ju delägare i ett företag redan :)

2010-11-20 @ 19:22:46
Postat av: Kenny

Håkan: Inget säger att man kan ha flera företag?

2010-11-20 @ 19:29:35
URL: http://kyd.blogg.se/
Postat av: Håkan

Det är klart :) Ju mer desto bättre.. Men kinkyparty företaget du ville ha.. Är du säker på att du får in cash på det ? :)

2010-11-20 @ 19:40:49
Postat av: angelica - ingenting är omöjligt!

så förbannat jobbigt när folk gör så på Facebook!!

2010-11-21 @ 09:43:28
URL: http://aangeeliica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0