9 nov: Black Raven!

Basunerade glatt ut på Facebook när jag fick reda på att vi kan arrangera Black Raven nästa år, så de flesta av er vet nog redan om det. =)

Mycket troligt i slutet av februari. Mycket troligt runt Gävle dessutom och lika troligt att det inte krockar med Vika-rocken i Falun. Det måste jag se till.



Helgen därefter blir det Long Tall Texans.
Mycket att se fram emot.





Helgen har varit riktigt riktigt skoj. For iväg till Jocke i Västerås på kombinerad födelsedagsfest och Halloween fest.





Inte slut på festandet... eller ja fest och fest. Herrmiddag hos Jernkrok i morrn. Kommer hem på torsdag, mätt nöjd och glad. Karln har ju varit både slaktare och kock så det här blir nog en rejält god middag.


Herr Jernkrok



Fortsätter med en del bilder. Från Jungle City i fredags.




En fyra-årings självklara svar =)

Angelica: - Vad vill du ha att äta Jon? Kött, fisk, kyckling eller köttfärs?
Jon: - Pannkaka.



Inte haft tid att leta efter länkar i och med all planering av spelningar och festen i helgen. Men två stycken har jag sparat på mig iaf...

Tjuvlyssnat.

Underbar Arg Lapp.



En fin bild på sönerna får avsluta bloggen denna gång =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0