27 okt: Ingen fin utsikt

Har ingen speciell fin utsikt numera från vardagsrumsfönstret.


Sprungit poliser och försäkringssnubbar omkring här idag.

Grannen Angelicas blogg som förlorade sitt hem i branden.

Ringde mitt egna försäkringsbolag idag och vi fick ersättning för en ny barnvagn då våran blev rökskadad. Så det var ju frid och fröjd iaf.

Dagiset är stängt under veckan för de råkade visst ut för rökskador trots att vinden inte låg mot dem. Så förskolan är flyttad till skolan men lärarna frågade oss om vi kunde ha Jon hemma då det är blir så trångt på skolan med alla barnen... och det går ju bra för oss.

I morrn ska vi in till Barnens Hus för att titta på en ny barnvagn och även inhandla en ny bilbarnstol som det var extrapris på.



Nya bilder på ungarna.





Fortsätter med fler bilder... Från helgens Höstrusk i Falun.






Video från helgen där Ant McMahon sjunger med Go Getters.


Alltid mest synd om fruntimmer.

Ulf Ekman. Det är fel på karln.

Ja, änt det underligt?

Haha vilken sköning till politiker.

Jävlar va förbannad han blir!

Konungen som ficktjuv!

Stoppa pressarna. Rullgardinerna fick plockas fram i Askersund!

Underbart zombie prank. Fastän barnen vann så tyckte jag synd om dem. =)



Klubbfest i helgen men jag blir hemma då jag planerat en del annat för länge sedan. Ska bli skönt med en lite lugnare helg också faktiskt. För helgen därefter är det dags för partaj igen. =)


Kommentarer
Postat av: Sarah

men vilka söta ungar du har!! :)

2010-10-27 @ 16:31:12
URL: http://girlycious.blogg.se/
Postat av: Angelica Johansson

Du, får jag kopiera nån bild? är så bra att nån knäpper kort på de där. :)

2010-10-27 @ 18:49:41
URL: http://angelica.devote.se
Postat av: Pastor Jim Jonez



Konstaterar att ditt hårfäste har åkt tillbaka ca 1 cm sen sist jag kollade efter. =)

2010-10-28 @ 18:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0