22 april: Frosseri är underbart

Öser musik för fullt dricker någon öl... snart ska Captain Morgan flaskan knäppas för en grogg.

Idag har vi varit hos mor för delad påskmiddag och Håkans 60 års fest.

Jon hade fullt upp med att busa med kusinerna och Silas hade fullt upp med att titta på alla människor. Jon och kusinerna fick även gå ut på påskäggs-jakt med karta. Mycket spännande förstår ni. =)

Otroligt god påskmiddag med efterrätter därtill. Puss på morsan!



Öser mest nu...

Anything goes - ACDC
Queen of hearts - Dave Edmunds
Hooker - The Sharks
United - Judas Priest
Jah Rastafari - Culture
Superbeast - Rob Zombie
Johanna Shut Up! - Crazy Loop
Yakety Sax - Boots Randolph (Benny Hill Theme)



Nyheter...

Kommunpolitikerna i Sala HAR fattat. Riksdagen har inte fattat alls. Det handlar om tiggeri på gatorna.

Här kan jag rabbla upp en ordentlig lista varför detta bör förbjudas men anar att det är onödigt. Ni vet säkert lika väl som mig varför det ska förbjudas.

För guds skull ge inte en spänn till dessa bedragare. Då bidrar ni till att detta elände växer och ingen förutom de kriminella personerna bakom tiggarligorna vinner på det hela. Dessa personer kan jag lova er att de är väldigt långt från guds bästa barn.

Att slippa omusikaliskt slammer på en trumma eller tamburin på stan är guld värt det också.



Mer nyheter att ta upp...

Inte vet jag vad ni gjorde på påsklovet när ni var yngre... men jag hoppade inte sönder polisbilar och vandaliserade iaf, som den nya flugan verkar innebära på alla lov.

Polisen meddelar att ungdomen inte har något att göra på loven, driver runt, vandaliserar, bråkar med ordningsmakten, bränner upp fordon och utför stenkastning.

Detta händer även i mindre städer som Gävle då en polisbil fick utstå diverse vandalisering i Andersberg.

Vad har hänt i vårt samhälle? Fan, blir snart deprimerad.



Jävlar va snabbt allt går. För någon vecka sedan var det meterhöga snöhögar men nu är allt borta!! Man blir lika chockad för varje år.

Äntligen är snart sommaren här. Ska dock jobba mycket... men det gillar jag ju. Angelica gillar väl det inte så mycket kanske. Men som plåster på såren så kan jag ju göra nytta med nöje genom att besöka olika evenemang med familjen och arbeta samtidigt. Mitt jobb går ju ut på att besöka just olika evenemang och marknadsföra Biltema.

Denna husbil kommer jag snurra runt i under stor del av sommaren. Tror hela familjen kommer tycka det blir roligt att få bo i husbil och åka runt på olika evenemang.





Nya bilder...



1: Påskris-plockning
2: En av alla underliga ställningar Silas sover i
3: Kusinerna och Silas
4: Osöt brorsa



1: De bästa
2: Coola Silas
3: Silas och farbror
4: Min nya arbetsuniform



Igår var jag dålig. Hade halsont, feber, förkyld, var trött och hade huvudvärk. Är fortfarande lite dålig men hoppas att den kommande groggen ska ta kål på de sista bacillerna.

Skönt att det höll i sig så kort ändå så man inte låg och mådde dåligt hela påskhelgen. Det är ju mer mat i morrn för skröen! Får man inte missa.



Jäklar vilken ragata man är om man blir stämplad som ett arbetsmiljöproblem!

Dag-TV jäklar anamma!

Sprutspyor här tack!

Fina väderflickor... den sista är från svenska TV4 (!!??)

Rörande *fniss*

Facebook humor.

Wipeout i USA är lite värre än i Sverige.

Smoke tank



Dags för rom och cola...


Kommentarer
Postat av: Angelica

Så länge vi får åka med å bo i husbil så gör det inget om du jobbar helg ;) .. Det kommer bli ett litet äventyr för Jon =) .. Och nån helg blir du ju ledig också =)

2011-04-22 @ 20:44:52
URL: http://mjam.blogg.se/
Postat av: angelica - ingenting är omöjligt!

Mysigt att åka husbil då hela familjen kan följa med :-)

2011-04-25 @ 19:14:21
URL: http://shereallycares.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0