24 april: Förbytt unge

Jon är som förbytt. Innan påskdagen och dess presenter han fick var han otroligt snäll och duktig. Men nu så har det ändrats helt och hållet. Han tycker kanske det är dags att vara bråkig nu när man fått varit så snäll ett långt tag =)

Precis fått lagt han i bädd efter att han börjat skrika och bråka med mig. Men vi hade ett ordentligt snack efteråt så vi får väl se om han bättrar sig.



Jon, Silas och Angelica har haft en skön och rolig påskhelg. Jag själv har varit lite krasslig och sovit mestadels.

Massvis med god mat, efterrätter och likörer som har varit min och Angelicas njutning. Jon och Silas var nog mest glad över alla presenterna.





Angelica hade preparerat en jävla massa påskägg. Det blev ju presenter från släkten också till båda ungarna med godis och pengar. Halva skogen var full med ägg efter en snitslad bana. Sista "ägget" var cykeln och Jon blev jätteglad. Han cyklade hem från mormor på sena kvällen =)

Silas blev mest glad över sina bilar, en lantgård och ormen.

Har hur mycket godis över som helst nu. Kommer räcka i någon lördag framöver... om Angelica gömmer undan dem bra för mig vill säga =D



Kommer inte att ha råd att åka utomlands på länge men första resmålet blir iaf Azorerna.


Sådana här leksaker fanns inte när man själv var barn.

Tatueringar.

Efter att fått en spark från den här tio-åringen hade man ropat efter mamma.

Skitibyx-cyklist.

Så fel det kan bli =)

Är världen redo?



Får se om jag mår bättre i morrn för att äntligen vårfixa bilen. Annars blir det väl att sova sig genom dagen som de tidigare påskdagarna =/

Många som blir sjuka när man blir ledig... kan ju vara för att man slappnar av. T.ex. när jag får migrän är det 95% av gångerna på fredagseftermiddagarna då man börjat slappna av inför helgen. Vet att flera i min bekantskapskrets med migrän också råkar ut mest på fredagar.



Ha det gott folks resten av ledigheten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0