4 feb: Hektisk vecka

Haft fullt upp i veckan och rest runt en del och haft en del jobbuppdrag. Blir lite mer jobb nästa vecka dessutom, plus lite resor även då.

Idag har jag/ska jag förbereda en del jobb och i morrn lördag blir det städning och några öl på kvällen för att koppla av efter en bra vecka.



Just nu ligger Erika i värkar och ska snart föda... om hon inte redan gjort det =)

Det är en vecka före hennes egentliga förlossningsdatum. Vi får se vad som händer under dagen. Hoppas det inte blir utdraget bara.


'moi och erika'



Började spela Keno härom veckan. Det har typ blivit ett nytt spel så gott som varje dag och jag har vunnit varenda gång! Småvinster... men ändå! Nu har jag väl "jinxtat" det hela och vinner väl inget mer, haha.





Lyssnar mest på just nu...

Red Red Wine - UB40
Rötter - Lasse Tennander
Dreams - The Cranberries
Om jag stannar hos dig - Lasse Stefanz



Facebook-etikett #6
Statusmeddelanden som är som gåtor.

Skippa mystiska statusmeddelanden för att minska irritation. Människor är nyfikna av naturen och om man inte får svar blir man istället irriterad. Skriv istället rakt ut vad du tycker och känner och vad som hänt/ska hända om du nu ska skriva något. Annars kan man lika gärna hålla det för sig själv eller dela det med nära vänner om man inte riktigt vill säga vad det handlar om.



Här skulle man vara lite skitibyx.

En vattenskoter får spö av en snöskoter... på vatten!

Längesedan man såg en sådana här bra UFO-filmer. Filmades härom veckan i Jerusalem av två olika personer.
#1
#2

Kärt barn har många namn, heter det.

Zoombild a´la LSD.

Så här kan man också imponera!



Funnit många bra länkar på sistone så jag måste ta med några bonuslänkar i denna blogg...

Hat är ett starkt ord. Men jag HATAR kvälltidningsrubriker!

Man tar betalt för allt nuförtiden!

Nog för att man sett 3-4 st arbetare stått och tittat på vid ett vägbygge men 15 st är nog rekordet iaf.



Silas har blivit bättre. Febern försvann men fick några dagar senare röda flammande utslag på kroppen som börjar försvinna idag. Jadu... verkar inte varit något allvarligt iaf.


'men här är det full fart iaf =)'



Vilket överfall (heter det så?) vi har från taket!



Måste vara nära 2 meters fall. Underligt att det inte rasar någon gång.



Avslutar med en bild på linslusen Jon...





Ha en skön helg folkz!

Kommentarer
Postat av: Pastorn

jag kallar det för överhäng !!

2011-02-04 @ 14:48:31
Postat av: Håkan

Överhäng säger man i sandviken iaf :D

2011-02-04 @ 14:54:21
Postat av: Erik

När jag såg klungan med orangeklädda "arbetare" fick jag en stark vilja att spela lite GTA :P



Och Pastorn och Håkan,i Knys fall är det Gällivare-Häng

2011-02-05 @ 21:05:48
Postat av: Anna

Överhäng säger jag också men med tanke på hur det ser ut på bilden kan det ju faktiskt reultera i ett överfall...

2011-02-06 @ 11:15:29
URL: http://vingo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0