7 nov: Beröm från högsta ort

Fick ett mycket trevligt samtal nyss från personen som rekryterade mig till Biltema. Han skulle förmedla beröm till mig från Biltemas VD och Biltemas personalchef då de tyckte marknadsansvarige och varuhuset i Gävle i sig fungerade jättebra på alla sätt och vis och visade goda siffror.

Sträckte på mig så jag blev en meter längre. Underbart att höra... från högsta ort dessutom! Det här kan jag leva länge på. Tack för att du ringde Jocke och förmedlade dessa trevliga nyheter.

I morrn ska jag träffa mina kollegor från de närmsta orterna. Vi ska ses i Norberg åter igen för att planera inför 2012.



Nuså börjar det bli ordning här hemma. Skulle fixat en del igår också men mådde dåligt hela dagen. Blev lite för mycket på lördagen ;P  Så nu blir det lugnt ett bra tag med festeriet. Har varit ut på galej många helger nu.

Nytt bord och nya stolar på det nya golvet.



Har funnit några bilder på mig från Halloween-festen...

*slurp*
Jason letar om han gjort några synder.
Blev för jobbigt att läsa, tog en paus med en cigg och en kopp kaffe.
Nä, slut på rasten!



Moderaterna bör göra avbön.
Ska (S) också göra avbön? De har ett gediget material i sin historia att göra avbön för. Men men... inget ord om det inte i medierna.

Homer Simpson kan kommunicera bakvägen *asg*.

Håller med till 100%. Han sätter ord på det man alltid tyckt om religioner.

På tal om religion så kan århundradets dokussåpa bli av framöver. Kan ju inte annat än bli suverän TV, haha! Produktionsbolaget måste gråta av lycka!



Avslutar med några nya bilder på familjen.



Kommentarer
Postat av: Erik

http://www.youtube.com/watch?v=P39Dszzyw5I&feature=related

hehe ;)

2011-11-10 @ 20:00:49
Postat av: Ida

Nu är precis rätt tid att investera för att kunna göra ännu bättre siffror! Ring mej i helgen så ska jag visa dej hur! Det tar 10-15 min! Mejlar mitt nummer på fb!

2011-11-11 @ 13:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0